English

محمد صفایی:

شعار سال مقام معظم رهبری، نقشه راه مسئولین باید باشد و فصل‌الخطاب است

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمامی مسئولان از صدر تا ذیل باید تلاش خود را برای تحقق شعار سال انجام دهند، اما متاسفانه گویا برخی از مسئولان ما در این کشور زندگی نمی‌کنند و به صورت دقیق خلاف جهت حرکت می‌کنند.

شعار سال مقام معظم رهبری، نقشه راه مسئولین باید باشد و فصل‌الخطاب است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: برق منطقه‌ای خراسان به دنبال این است که در سال تولید به هیچ واحد تولیدی در گناباد و کاخک انشعاب ندهد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند نقش راه مسئولین باید باشد و فصل‌الخطاب است.

وی تصریح کرد: تمامی مسئولان از صدر تا ذیل باید باید تلاش خود را برای تحقق این شعار انجام دهند اما متاسفانه گویا برخی از مسئولان ما در این کشور زندگی نمی‌کنند و به صورت دقیق خلاف جهت حرکت می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به طور مثال امروز جلسه‌ای در برق منطقه ای خراسان برگزار می‌شود که مسئول برنامه شرکت برق منطقه‌ای خراسان اعلام می‌کند به هیچ واحد تولیدی در شهرک صنعتی گناباد،کاخک و ناحیه کوثر انشعابی داده نشود.

صفایی با انتقاد شدید از برخی مسئولان بیان کرد: این دقیقاً گرفتن جلوی تولید است و آیا باید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها چنین صحبتی یک مسئول داشته باشد، این مسئولان گویا نمی‌دانند در کجا کار و زندگی می‌کنند.

وی در خاتمه در مورد کارشکنیها برخی تاکید کرد: این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد تا در سال حمایت از تولید و رفع موانع شاهد چنین صحبت‌هایی نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه