English

علی جمور تاکید کرد:

ضرورت تشکیل سمن خیرین ورزشی در اسدآباد /هیئت کبدی اسدآباد راه‌اندازی خواهد شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد با تاکید بر ضرورت راه اندازی سمن خیرین ورزشی در اسدآباد از راه اندازی هیئت کبدی اسدآباد در سال 1400 خبر داد.

ضرورت تشکیل سمن خیرین ورزشی در اسدآباد /هیئت کبدی اسدآباد راه‌اندازی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی جمور سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد با بیان اینکه افرادی که به راه اندازی سمن ورزشی خیرین و نیز سمن حوزه آسیب های اجتماعی بانوان در شهرستان علاقمند باشند اداره ورزش و جوانان از آنان حمایت خواهد کرد افزود:در حال حاضر در شهرستان اسدآباد 6 سازمان مردم نهاد در زمینه هایی چون آسیب های اجتماعی ،فرهنگی ، پهلوانی و مذهبی ...دارای فعالیت هستند .
وی با اشاره به فعالیت یک سمن در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی در روستای گذرکجین شهرستان گفت: روستاهای اسدآباد فاقد سمن و تشکل های مردمی هستند که در همین راستا در سال 1400 طی برنامه ریزی ها سعی بر آن داریم با رایزنی و حمایت اداره کل در روستاهای شهرستان طرح «هر روستا، یک سمن» را عملی کنیم.
جمور خاطر نشان کرد:در طرح «هر روستا، یک سمن» در تلاش هستیم تا با شناسایی افراد توانمند و فعال در زمینه اجتماعی با ارائه کلاس های آموزشی و نیز مشخص کردن مسیر برای تشکیل سمن در هر روستا آنها را نسبت به راه اندازی سمن های مردم نهاد با اخذ مجوز تأسیس کمک و حمایت کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در ادامه بر ضرورت فعال شدن رده های سنی تیم بسکتبال در این شهرستان تاکید کرد و گفت:در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای 30 هیئت ورزشی بوده و که با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک هیئت کبدی شهرستان نیز راه اندازی خواهد شد.
جمور با اشاره به اینکه ورزش تیر اندازی با کمان نیز محل آن مشخص شده و در حال فعال شدن قرار دارد یاد آور شد:در رابطه با هیئت شطرنج نیز محل خانه شطرنج تعیین شده و با ظرفیت خیرین در دست راه اندازی بوده ضمن اینکه ورزش گلف نیز با استفاده از ظرفیت خیرین در حال راه اندازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی