English

رونمایی سند ورزش کارکنان شهرداری ها در یزد

شهرداری یزد گفت: در حال حاضر شاهد حضور معاونین ورزشی کلان شهر ها در استان یزد هستیم و قرار بر این است سند ورزش کارکنان شهرداری ها رو نمایی شود تا همه ی شهرداری ها بر اساس این سند راهبردی ورزش کارکنان شان را توسعه و در نهایت خدمات بهتر و با کیفیت تری را به شهروندان ارائه دهند.

رونمایی سند ورزش کارکنان شهرداری ها در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، کمیته ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در راستای ساماندهی و تدوین برنامه های ورزشی و چشم انداز ۵ ساله با حضور معاونین ورزشی کلان شهر های تهران، شیراز، کرج، مشهد، اهواز و همدان به میزبانی شهرداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، اولین نشست کارگروه تدوین برنامه راهبردی ورزش کارکنان شهرداری ها با هدف تدوین و برقراری سند ورزش کارکنان به منظور توسعه ورزش و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به شهروندان برگزار شد.

در ادامه برگزاری این کمیته، شرکت کنندگان در سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد حضور یافته و از زیرساختهای ورزشی شهرداری یزد بازدید کردند.

شهردار یزد در این بازدید گفت: شهرداری هم مثل سایر ادارات برای اینکه خدمات بهتر و موثرتری را برای شهروندان ارائه دهد، نیازمند کارکنانی است که ضمن سلامت جسمی دارای روحیه ی شاد و سرزنده باشند، یکی از موثرترین راه ها برای این کار توسعه ورزش برای کارمندان و خانواده هایشان است.

جمال الدین عزیزی افزود:  در این راستا سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برنامه ریزی مناسبی را در توسعه ورزش کارکنان هم در بعد ورزش هفتگی هم در بعد مسابقات ورزشی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد حضور معاونین ورزشی  کلان شهر ها در استان یزد هستیم و قرار بر این است سند ورزش کارکنان شهرداری ها رو نمایی شود تا همه ی شهرداری ها بر اساس این سند راهبردی ورزش کارکنان شان را توسعه و در نهایت خدمات بهتر و با کیفیت تری را به شهروندان ارائه دهند.

گفتنی است، در این کارگروه، سلیمانی معاون ورزش شهرداری تهران، سعیدی مسئول ورزش پرسنل شهرداری تهران، رضایی معاون ورزشی شهرداری شیراز ، نودهی معاون ورزشی شهرداری گرگان و مشاور مجمع کلان شهرها در حوزه ورزش، حیدری معاون ورزشی شهرداری همدان و علوی معاون ورزشی شهرداری کرج عضویت داشته و در یزد حضور یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه