English

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌ شمالی خبر داد:

اضافه شدن ۲۸ دستگاه ادوات مکانیزه کشاورزی در سوادکوه شمالی

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌ شمالی گفت: در راستای توسعه کشت مکانیزه، 16 دستگاه تراکتور، 4 دستگاه نشاکار، یک دستگاه کمباین و 7 دستگاه سایر انواع ادوات به ماشین‌آلات مکانیزه این شهرستان اضافه شد.

اضافه شدن 28 دستگاه ادوات مکانیزه کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم حکمت‌شعار اظهار داشت: با توجه به اینکه کاربرد صحیح ادوات مکانیزه کشاورزی با افزایش بهره‌وری در تولید، نقش بسزایی در افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی و تسهیل در فرآیند تولید ایفا می‌کند، راستی‌آزمایی ادوات مکانیزه خریداری شده از محل خط اعتباری فاز 8 و بررسی وضعیت این ادوات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: سال گذشته با ایجاد حلقه مشارکت میان جهادکشاورزی، بانک کشاورزی و متقاضیان، 28 میلیارد و 409 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات فاز 8 مکانیزاسیون کشاورزی به بهره‌برداران این شهرستان پرداخت شد که نسبت به 10 میلیارد و 28 میلیون ریال اعتبار سال 98، افزایش 283 درصدی داشت.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: در راستای توسعه کشت مکانیزه، 16 دستگاه تراکتور، 4 دستگاه نشاکار، یک دستگاه کمباین و 7 دستگاه سایر انواع ادوات مکانیزه شامل تیلر، دروگر و سمپاش به ماشین‌آلات مکانیزه این شهرستان اضافه شد و طی چندین مرحله، کارکرد این ادوات مورد راستی‌آزمایی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه