English

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر:

توزیع بیش از ۲۳ هزار سبد کالای معیشتی بین محرومان و نیازمندان

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر گفت: در سال گذشته ۲۳ هزار و ۷۵۷ سبد کالای معیشتی و ارزاق ضروری زندگی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۷۱۶ هزار ریال تهیه و در اختیار محرومان و نیازمندان شهرستان قرار گرفت.

توزیع بیش از ۲۳ هزار سبد کالای معیشتی بین محرومان و نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدصادق فاضل زاده در این باره اظهار داشت: به همت خادم یاران رضوی این شهرستان و بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای، در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۳ هزار و ۷۵۷ سبد کالای معیشتی و ارزاق ضروری زندگی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۷۱۶ هزار ریال تهیه و در اختیار محرومان و نیازمندان شهرستان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در این مدت مبلغ ده میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۵۴ هزار ریال کمک هزینه نقدی به اقشار ضعیف و ۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های مستمند و همچنین ۳۹۸۵ مورد هدیه کارت، از سوی سفیران امام رئوف به جامعه هدف اهداء شده است.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر گفت: تلاش بی وقفه‌ خادم یاران رضوی شهرستان در سال ۹۹، موجب افزایش ۲۲۹ درصدی کمک‌ها نسبت به سال ۹۸ شده است.

 وی تصریح کرد: علاوه بر صرف مبلغ یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال برای انجام فعالیت هاو ارائه خدمات آموزشی، پزشکی و سلامت و درمان، مشاوره کودکان و نوجوانان و جوانان، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و بزرگداشت مناسبت‌ها، مبلغ دو میلیارد و ۴۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال نیز بابت ۲۵ مورد تعمیر منزل افراد کم بضاعت و فعالیت‌های عمرانی و ۵۱ مورد تهیه و اهداء نوشت افزار به دانش آموزان خانواده‌های کم برخوردار و کمک به زلزله زدگان شهرستان سی سخت هزینه شده است.

فاضل زاده اجرای طرح " قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) " و توزیع گوشت بین ۲۰۴۲ خانواده مستمند و صرف پنج میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۱۴۳ هزار ریال برای مبارزه با ویروس کرونا را از دیگر اقدامات خادم یاران رضوی و همیاری خیرین نیک اندیش شهرستان قائم شهر بر شمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه