English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد خبر داد:

ثبت ۲ وقف جدید در طرح آرامش بهاری ۱۴۰۰ در نجف آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد از ثبت 2 وقف جدید در قالب طرح آرامش بهاری 1400 در شهرستان نجف آباد خبر داد.

ثبت 2 وقف جدید در طرح آرامش بهاری 1400 در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان نجف آباد اظهار داشت: دو وقف جدید در روز نیمه شعبان ثبت شد و با نام ولی عصر (عج) که یکی توسط آقای سلیمانی زمین حدود یک هزار متر برای مسجد و خانه عالم و حدود 6 رقبه تجاری وقف شد که ارزش ریالی آن 2.5 میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه زمین 150 متری توسط ربابه حجتی در جهت توسعه مسجد ولی عصر و قائم آل محمد ثبت شد، افزود: ارزش این زمین نیز حدود 450 میلیون تومان بوده است.

 این مقام مسئول گفت:2 امامزاده شمس الدین محمد علویجه و ساره مریم جوزدان میزبان اجرای این طرح بوده و مراکز افق این دو بقعه به صورت 24 ساعته در خدمت زائران بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با بیان اینکه همه برنامه‌های امامزادگان شهرستان نجف آباد در طرح آرامش بهاری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است، ابراز داشت: در این ایام 200 لیتر مواد ضد عفونی کننده و 200 لیتر مواد شوینده برای استفاده زائران توزیع شده است.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در دوامامزاده شهرستان با حضور سه مبلغ افزود: استقبال شهروندان از این خیمه ها نیز خوب بوده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اینکه نماز جماعت نیز در بقاع شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: این مراسم در کنار یادمان شهید حججی نیز اجرایی شده است.

وی همچنین به برپایی مراسم عقد زوج های جوان در امامزاده سید محمد علویجه اشاره کرد و گفت: در دو امامزاده نیز میزبان طرح آرامش بهاری، برپایی کاروان شادی و نورافشانی در شب میلاد امام زمان (عج) بوده ایم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد همچنین به انجام پنج وقف جدید در طرح آرامش بهاری نوروز 1400 اشاره کرد و گفت: تاکنون اقدامات ثبتی برای دو وقف به پایان رسیده و سه وقف دیگر نیز در دست ثبت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه