English

علیار اسکندری‌نسب خبر داد :

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا از امروز

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا از امروز ۱۶ فروردین ماه آغاز و تا ۲۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا از امروز

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علیار اسکندری‌نسب،  دبیر ستاد انتخابات استان کرمان صبح امروز 16 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعال شدن سامانه جامع ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا از ساعت 8 صبح امروز عنوان کرد: نحوه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا همانند شوراهای اسلامی شهرها می باشد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌‌ها از ساعت  ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰، از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می شود.

اسکندری‌نسب افزود: ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ثبت‌نام از داوطلبان به مدت هفت روز تا 23 فروردین ماه ادامه دارد و شوراهای عشایری نیز ثبت نام در همین ایام در مناطق قشلاقی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزارت کشور، داوطلبان باید نسبت به اخذ گواهی عدم سوءپیشنیه اقدام کرده باشند، اما آنهایی که موفق به دریافت نشده‌اند، طی هماهنگی صورت گرفته در این ایام نیز می‌توانند نسبت به دریافت گواهی اقدام و به بخشداری‌های تابعه ارائه دهند.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: ‌انتخابات شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و صندوق‌های اخذ رای مربوطه نیز فراهم شده و مشکلی در امر برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان نداریم.

وی تعداد روستاهایی که در سراسر استان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی برگزار می‌شود را بالغ بر 2500 نفر اعلام کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: با توجه به تجربه‌ای که از انتخابات‌های قبلی و شورای شهر داریم و ثبت‌نام نهایی که باید توسط بخشداری و فرمانداری تایید شود، لذا توصیه می‌شود که داوطلبان ثبت‌نام را به روزها و ساعات پایانی موکول نکرده و هر چه سریعتر مشارکت خود را ثبت کنند، ضمن اینکه استعلام‌ها توسط مراجع چهارگانه در اسرع وقت و زمان مقرر صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی