English

بهروز ندایی:

ثبت نام داوطلبان شورای روستاها از امروز در اردبیل آغاز شد

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آغاز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاها از امروز در استان خبر داد.

ثبت نام داوطلبان شورای روستاها از امروز در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، رئیس ستاد برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی و سیزدهمین دوره رئیس جمهوری استان اردبیل گفت: داوطلبان شورای روستاها از روز دوشنبه تا ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۲ فروردین ماه به مدت هفت روز فرصت دارند برای ششمین دوره انتخابات ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه داوطلبان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر مدت یک هفته می توانند به چهار طریق ممکن ثبت نام کنند افزود: در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از طرق مختلف از جمله اپلیکشن موبایلی بارگزاری شده در سایت وزارت کشور، از طریق کامپیوتر های شخصی و یا با مراجعه حضوری به پیش خوان های دولت و بخشداری ها ثبت نام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل یک هزار و 19 روستای واجد شرایط وجود دارد که باید ۳ نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل از سوی اهالی مستقر در روستا انتخاب شوند.

ندایی اظهار کرد: علاوه بر آن ۳۹ روستای بزرگ که اعضای اصلی شوراهای آن پنج نفر و ۲ نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل به مدت چهار سال انتخاب می شوند.

او با اشاره به اینکه در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها در مجموع 3 هزار و ۲۵۲ نفر عضو اصلی و 2 هزار و ۱۵۵نفر عضو علی البدل انتخاب می شوند تصریح کرد: این دوره از انتخابات همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می شود که مجموع انتخاب شوندگان اصلی و علی البدل 5 هزار و ۴۰۷ نفر در روستاهای استان انتخاب خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از داوطلبان شورای روستاها خواست در اسرع وقت به چهار طریق مذکور طبق قانون اعمال شده ثبت نام کنند تا در دقایق پایانی دچار مشکل نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه