English

دکتر محمد طاهری:

نهاوند و تویسرکان قرمز شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام وضعیت قرمز در نهاوند و تویسرکان از نارنجی شدن وضعیت کبودرآهنگ و فامنین خبر داد.

نهاوند و تویسرکان قرمز شدند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد طاهری  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان  با اعلام آخرین وضعیت کرونا در استان همدان ، بیان کرد: متاسفانه شهرستان های نهاوند و تویسرکان در رنگ بندی جدید وضعیت کرونا به رنگ قرمز درآمدند. همچنین شهرستان های کبودرآهنگ و فامنین به رنگ نارنجی درآمدند. سایر شهرستان های استان به رنگ زرد هستند.

طاهری ادامه داد: تعداد موارد مثبت از ابتدای بیماری تاکنون با 40 مورد جدید به عدد 10 هزار و 895 و متاسفانه تعداد موارد فوت با ثبت دو مورد جدید به هزار و 572 مورد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم مشکوک به کرونا  در طی 24 ساعت گذشته 492 مورد بود که 61 نفر در بخش عادی، 12 نفر در بخش ICU و حال 36 نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه اعلام آخرین وضعیت کرونا در استان همدان در ارتباط با آمار مرتبط به شیوع کرونا در شهرستان‌ها اعلام کرد: اسدآباد 388، بهار 635، تویسرکان 693، رزن 479، درگزین 203، فامنین197، کبودرآهنگ 696، ملایر 1971،  نهاوند 1250، همدان 4 هزار و نود و هشت خارج از استان 285 مورد مثبت گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه