English

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ثبت ۳۲ میلیون تردد در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از ثبت تردد ۳۲ میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های مازندران خبر داد.

ثبت ۳۲ میلیون تردد در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ۹۹ تا امروز شنبه ۱۴ فروردین، ۳۲ میلیون تردد وسیله نقلیه در جاده‌های مازندران ثبت‌شده است، اظهار داشت: تاکنون بالای ۸۰ درصد مسافران از استان خارج شده اند.

وی به ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و ادامه داد: برای امشب احتمال حجم سنگین ترافیک در مبادی خروجی استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت کرونایی همچنان در استان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: تردد خودرو‌های غیربومی در جاده ها توسط دوربین‌ها اعمال قانون می‌شود.

وی افزود: ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی استان ممنوع بوده و خروج پلاک‌های بومی هم از این شهر‌ها ممنوع است.

قدمی با اشاره به اینکه مازندران رتبه سوم تردد را در کشور  با سهم ۱۰.۷ درصد کسب کرده است گفت: تردد ورودی به استان در روز جمعه ۸۵ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه ، تردد خروجی از استان ۱۳۵ هزار و ۱۶۴ وسیله نقلیه و ساعات اوج تردد ۱۷ تا ۱۹ و میانگین سرعت تردد در محورهای استان ۶۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی بیان کرد: پرترددترین محورها، ساری - قائمشهر و برگشت، قائمشهر - بابل و برگشت، محمودآباد - نور و برگشت، بابل - بابلسر و برگشت و بابل – آمل (بزرگراه) و برگشت بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه