English

صفر صادقی راد اعلام کرد:

۹۴ درصد افزایش تردد در جاده‌های همدان/ افزایش ۱۳۶ درصدی ورود و خروج مسافران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اعلام افزایش تردد در جاده های همدان به بیش از 10 میلیون تردد، از افزایش 136 درصدی ورود و خروج مسافران خبر داد.

94 درصد افزایش تردد در جاده‌های همدان/ افزایش 136 درصدی ورود و خروج مسافران

به گزارش خبرگزاری موج همدان، صفر صادقی راد ،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اظهار کرد:  آمار تردد در جاده های همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۴ درصد افزایش داشته است.

صادقی راد ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه ۹۹ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ میلیون و ۳۳ هزار تردد جاده‌ای از طریق ۷۴ دستگاه ترددشمار در راه‌های استان ثبت شده است.

وی اعلام کرد: در همین مدت ورود مسافران یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۰۰ مورد و خروج مسافران نیز یک میلیون و ۲۲۲ هزارو ۱۰۰ گزارش شده که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۳۶ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: در این ایام پرتردد‌ترین محور استان محور همدان - سه راهی بهار با رقم ۶۴۷ هزار و ۸۰۰ مورد تردد بوده است.

این مسئول ابراز داشت: رعایت سرعت مجاز، پرهیز از تردد در زمان خستگی، توجه به علائم جاده‌ای و رعایت اصول رانندگی تدافعی از طریق کاربران جاده‌ای ضروری است.

صادقی راد، ایمن سازی راه‌ها را جزو اولویت‌های کاری این اداره کل برشمرد و تأکید کرد: عامل انسانی نیز بعنوان عامل هوشمند در ترافیک، نقش موثری در تصادفات می‌تواند داشته باشد که لازم است توجه و دقت بیشتری از سوی کابران جاده‌ای انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه