English

صفر صادقی راد خبر داد:

توزیع بیش از ۴۰ هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از توزیع بیش از 40 هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

توزیع بیش از 40 هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، صفر صادقی راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به توزیع لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان همدان، اظهار داشت: ۴۵ هزار و ۷۸۶ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان توزیع شده است و این تعداد لاستیک در قالب ۲۲ هزار و ۸۹۴ فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از تیرماه سال ۹۷ آغاز شده است، افزود: این توزیع در چند مرحله و به شکل تقریبی به ازای هر نفر ۲ تا ۵ جفت لاستیک برای خودروهای سنگین در حوزه حمل و نقل بار و مسافر بوده است.

صادقی با تأکید بر اینکه این لاستیک‌ها بین رانندگانی توزیع شده که فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آن‌ها فعال است، یادآور شد: لاستیک‌ها شامل انواع، سایزها و برندهای مختلف بوده که قیمت هرکدام از آن‌ها متفاوت است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ضمن اشاره به توزیع لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان همدان، اظهار داشت: استان همدان از نظر جذب لاستیک نسبت به ناوگان حمل و نقل، رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر