English

با آغاز سال جدید روی داد؛

افزایش تردد خودروها در جاده های استان کردستان

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی(25 اسفند پارسال) تا پایان سیزده فروردین، پنج میلیون و 24 هزار و 282 مورد تردد در جاده‌های استان ثبت شد.

افزایش تردد خودروها در جاده های استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، دانش زندی صبح امروز شنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: آمار ترددهای ثبت شده این مدت در محورهای مواصلاتی کردستان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته حدود 89 درصد افزایش داشته است.

وی تعداد ترددهای ثبت شده در روز سیزده فروردین را در جاده‌های استان 300 هزار و 934 مورد اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با روز مشابه آن در سال گذشته 376 درصد بیشتر بود.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: متوسط تردد ساعتی در روز سیزده فروردین 221 مورد و میزان تردد وسایل نقلیه سنگین هفت مورد بود که به ترتیب 380 درصد رشد و 13 درصد کاهش داشت.

زندی با اشاره به ثبت 39 هزار و 566 مورد تردد ورودی به استان در 13 فروردین و افزایش 388 درصدی آن، افزود: آمار ترددهای خروجی از استان نیز 44 هزار و 480 مورد و 415 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر بود.

وی با اشاره به اینکه متوسط سرعت خودروها در روز 13 فروردین در همه محورهای استان 69 کیلومتر در ساعت بود، اظهار داشت: در این روز پرترددترین مسیرها، محور سنندج – سه راهی موچش با 18 هزار و 894 تردد بود و سه راهی موچش – سنندج با 16 هزار و 863 و سنندج – حسین آباد – کرمانشاه با 12 هزار و 461 تردد در رده‌های بعدی قرار داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی