English

متخصص عفونی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر اعلام کرد:

وخامت حال بیماران کرونای انگلیسی فقط در دو روز

متخصص عفونی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر گفت: ریه مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی فقط در دو روز از میزان کم به درگیری شدید ریه تبدیل می‌شود.

وخامت حال بیماران کرونای انگلیسی فقط در دو روز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمیدرضا عصاییان اظهار داشت: پیش بینی می‌شد پیک چهارم کرونا در پایان هفته سوم فروردین اتفاق بیفتد، اما متأسفانه پیک جدید زودتر از انتظار در حال افزایش و پرکردن تخت‌های بیمارستان‌ها است.

وی رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در هفته‌های منتهی به شب عید، رفت و آمد‌های نوروزی و تجمعات در مراکز خرید را از دلایل افزایش بستری‌ها اعلام کرد و ادامه داد: با افزایش رفت و آمد‌های نوروزی انتظار افزایش شدید مبتلایان به کرونا را در هفته‌های سوم و چهارم فروردین باید داشت.

متخصص عفونی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر درباره کرونای انگلیسی نیز با اشاره به شدت شیوع و سرایت این ویروس تصریح کرد: پاسخ آزمایش ابتلا به کرونای انگلیسی در تمام افراد مشکوک به کرونای انگلیسی مثبت بوده است.

وی افزود: ریه بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در مدت زمان بسیار کم به شدت درگیر می‌شود به طوری که افراد با درگیری پایین ریه، فقط در دو روز بخش زیادی از سیستم تنفسی خود را از دست می‌دهند.

عصاییان بیان کرد: خوشبختانه بیمارانی که مبتلا به کرونای انگلیسی بودند نسبت به اقدامات درمانی پاسخ مثبت دادند و از آنجایی که برخی از آنان جوان بودند قابلیت ترخیص پیدا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی