English

نماینده مردم رامسر در مجلس خبر داد:

آغاز اجرای طرح آزاد راه چالوس به رامسر

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ۷۵ کیلومتری آزاد راه چالوس به رامسر امسال با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان آغاز می‌شود.

آغاز اجرای طرح آزاد راه چالوس به رامسر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، سید شمس الدین حسینی در حاشیه نشست با اعضای شورای اداری شهرستان عباس‌آباد گفت: مطالعات طرح آزاد راه چالوس به رامسر و دریافت مجوز از کمیسیون ماده ۲۳ در سال ۹۹ و صدور مجوز در بودجه سال ۱۴۰۰ با دریافت کد اجرایی پایان یافت.

وی ادامه داد: طرح ۷۵ کیلومتری آزاد راه چالوس به رامسر امسال با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان و با مشارکت سرمایه گذار بخش غیر دولتی آغاز می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آزاد راه چالوس به رامسر یکی از مهمترین و ضروری‌ترین طرح‌های عمرانی کشور به شمار خواهد آمد.

وی از توجه کمیسیون جهش تولید مجلس به قانون بودجه ۱۴۰۰ در بخش پشتیبانی از تولید به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری و تأمین مالی با احکام مناسب خبر داد.

حسینی افزود: کاهش نرخ سود تسهیلات مالیاتی برای واحد‌های تولیدی، معاف شدن شرکت‌های سهامی عام، صندوق‌های اجرای پروژه و نقل و انتقال دارایی از شرکت‌های مؤسس از مالیات که امیدواریم در امر سرمایه‌گذاری و فضای کسب و کار تأثیرگذار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه