English

ثبت تردد بیش از ۴۰ هزار خودرو در جاده های کردستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از ثبت تردد روزانه 43 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کردستان در تعطیلات نوروز خبر داد.

ثبت تردد بیش از 40 هزار خودرو در جاده های کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رامبد نوذری پیش از ظهر روز چهارشنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق پایش دوربین‌های نظارتی این اداره کل در 58 محور استان، تردد ورودی به استان 128 درصد و خروجی 137 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

وی در ادامه افزود: بیشترین میزان ترددهای برون شهری، توسط خوردوهای سواری شخصی به ثبت رسیده است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: 28 دوربین نظارتی توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده ای کار پایش و رسد گردنه ها و نقاط پرخطر استان را بر عهده دارند.

نوذری اضافه کرد: سازمان حمل و نقل جاده‌های استان دارای سامانه‌های حمل و نقل هوشمند مختلف شامل شماره گویا 141 و شماره پیامکی 1000141 اعلام مسافت شهرها و محدویت‌های ترافیکی و هواشناسی جاده ای است و رانندگان می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن 141 روی تلفن همراه به سایت Goole Play  و SipApp مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، راهداران استان کردستان در قالب 350 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین، 24 راهدارخانه ثابت و چهار راهدارخانه سیار، در طرح‌های مختلف زمستانه و نوروزی به مردم خدمات می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه