English

صف مرغ در قم موجب اختلاف قیمت در سایر استان‌ها شده است

استاندار قم تاثیرات صف مرغ قم در سایر استان‌ها را بیان کرد.

صف مرغ در قم موجب اختلاف قیمت در سایر استان‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست روز سه شنبه در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار ، افزود: برای از بین رفتن صفوف مرغ باید یک وحدت رویه ای در تمام کشور وجود داشته باشد و به نحوی نشود که حقوق افراد پایبند به قانون در این رابطه از بین برود.

وی اظهار داشت: با پیگیری مستمر مسئولان مربوط، ستاد تنظیم بازار قم از کارگروه های موفق و با عملکرد مطلوب است.

سرمست یادآور شد: در رابطه با تامین کالاهای اساسی مشکلی در استان قم وجود ندارد و در بعد نظارتی نیز با همکاری بخش قضایی روند نظارت بر بازار مطلوب تر از گذشته شده است.

به گفته استاندار قم، برای رسیدن به وضعیت مطلوب در توزیع کالای مرغ در بین مردم باید بعد نظارتی در تمام فرآیندهای تولید از جوجه ریزی، نهاده ها و کشتارگاه تا رسیدن به دست مصرف کنندگان به صورت جدی دنبال شود.

استاندار قم گفت: برای جلوگیری و پیشگیری از هرگونه تخطی از قیمت مصوب در تمام کالاهای مصرفی باید بعد نظارتی در تمام فرآیند تولید در سال ۱۴۰۰ به صورت جدی تری مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: در سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" باید همت تمام مسئولان بر رونق تولید باشد چرا که با افزایش و بهبود وضعیت تولید مشکل تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از بین می رود.

به باور استاندار قم، در استان قم مساله افزایش قیمت که راحت ترین اقدام در زمینه تعدیل وضعیت بازار است استفاده نشده و همواره اصل را بر رعایت کامل مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و تامین کالاهای اساسی با قیمت مصوب گذاشته ایم.

سرمست در ادامه افزود: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان و جمعیت شناور حاضر در این استان باید مساله تامین کالاهای اساسی به صورت جدی تر و بیش از نیاز واقعی استان مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قم گفت: در سال ۱۴۰۰ مساله امنیت سرمایه گذاری، حمایت از تولیدکنندگان، صادرکنندگان، اصناف، کسبه و تجار به صورت جدی تر باید مورد توجه باشد تا با غلبه بر کرونا و گشایش های اقتصادی پیش رو بتوانیم خدمات بیشتری به مردم قم ارائه دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه