English

تاخت و تاز کرونا در بندرعباس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا، سومین بخش کووید ۱۹ در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با ظرفیت ۱۶ تخت راه اندازی شد.

تاخت و تاز کرونا در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته، کرونا جان ۳ هرمزگانی دیگر را گرفت و شمار فوتی‌ها در استان به ۱۰۵۷ تن رسید و در این مدت با بستری شدن ۵۱ بیمار جدید کرونایی جمع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان به ۱۰۸ بیماررسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه از این شمار ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و حال ۷ نفر وخیم است، تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید مبتلای به کرونای انگلیسی در استان تشخیص قطعی داده شده است که جمع مبتلایان در استان به ۴۹۸ تن رسید که از این شمار ۴ نفر با تشخیص قطعی کرونای انگلیسی جان باختند.

وی با بیان اینکه با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا، سومین بخش کووید ۱۹ در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با ظرفیت ۱۶ تخت راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: پیش از این یک بخش بستری با ظرفیت ۳۰ تخت و یک بخش مراقبت‌های ویژه کووید ۱۹ با ظرفیت ۱۶ تخت در حال خدمت رسانی به این بیماران بود که با تکمیل ظرفیت این بخش ها، بخش جدید راه اندازی شده و از شواهد موجود در جامعه انتظار می رود که با توجه به سهل انگاری عده ای از مردم، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری مراسم های مختلف و دورهمی و سفرهای غیر ضروری، شاهد افزایش ناگهانی آمار موارد بستری باشیم که فشار مضاعفی بر بدنه درمان خواهد بود.

نوروزیان در پایان از عموم مردم درخواست کرد که با توجه به شیوع سریع ویروس کرونای انگلیسی و تبعات غیر قابل جبران آن نسبت به رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حساس تر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه