English

در جریان سفر به لرستان صورت گرفت:

ضرب‌الاجل رئیس قوه قضائیه؛ کارخانه ماشین‌ سازی لرستان تا ۹ ماه دیگر احیا شود

رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از شرکت ماشین‌سازی لرستان ضرب الاجل ۹ ماهه‌ای برای فعالسازی خط تولید این کارخانه صادر کرد.

ضرب‌الاجل رئیس قوه قضائیه؛ کارخانه ماشین‌ سازی لرستان تا 9 ماه دیگر احیا شود

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به لرستان، بازدید از کارخانه ماشین‌سازی لرستان بود که در جریان آن، آیت‌الله رئیسی در دستوری به رئیس سازمان بازرسی و دادستان کل کشور، از آنان خواست تا شرایط احیای این مجموعه صنعتی تسهیل شود.

*مالک جدید، ماشین‌سازی لرستان را به چرخه تولید بازگرداند

بر اساس این گزارش، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جریان سفر یک روزه خود به استان لرستان از کارخانه ماشین سازی لرستان بازدید به عمل آورد و در جریان این بازدید به رئیس سازمان بازرسی کل کشور و دادستان کل کشور دستور داد ضمن نظارت و پیگیری جهت تسریع در روند واگذاری این کارخانه به مالک جدید و رفع مانع از تصرف وی بر کارخانه، مالک جدید حداکثر ظرف 9 ماه آینده کارخانه ماشین سازی لرستان را به چرخه تولید برگرداند.

گفتنی است شرکت ماشین‌سازی لرستان یکی از واحدهای تولیدی و صنعتی لرستان است که علی‌رغم قدمت و  تولیدات خوبی که در عرصه ساخت و نصب سازه فلزی داشت به دلیل عدم گردش نقدینگی و بلوکه شدن مطالبات در سراشیبی ورشکستگی قرار گرفت و چندین سال است که تعیین تکلیف این کارخانه در دستور کار قرار گرفته است.

شرکت ماشین سازی لرستان در حساس‌ترین مقاطع زمانی از لحاظ فنی و مهارتی خوش درخشید به طوری که در دهه 60 و در زمان جنگ تحمیلی با ساخت پل‌های شناورPMP، پل‌های ثابت در مناطق جنگی، نصب توپ‌های پدافند بر روی ادوات زرهی به صورت ابتکاری از توان این شرکت برای دفاع از این مرز و بوم به کار گرفته شد همچنین در دهه 70 به هنگام سازندگی و با پایان یافتن جنگ تحمیلی با اجرای ساخت و نصب پروژه‌هایی چون سکوی نفتی، کارخانه فولاد خراسان، کارخانه فولاد خوزستان، کارخانه سیمان وارد عرصه تولید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه