English

اکبر بهنام جو خبر داد:

اختصاص ۱۶۰میلیارد تومان به پروژه راه کلور - درام

استاندار اردبیل از اختصاص ۱۶۰میلیارد تومان اعتبار از محل جهش تولید برای پروژه شاخص کلور _درام تخصیص یافته است.

اختصاص 160میلیارد تومان به پروژه راه کلور - درام

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان خلخال و بازدید از پروژه راه سازی کلور _ درام گفت:۱۶۰میلیارد تومان اعتبار از محل جهش تولید، سفر رییس جمهور به استان، از محل ماده ۵۶ و فایناس بانک مسکن برای پروژه شاخص کلور _درام تخصیص یافته است.

وی افزود: قطعه اول از شهر خلخال تا بعد از شهر کلور به طول ۱۷ کیلومتر به مناقصه عمومی گذاشته شده و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال از محل فاینانس بانک مسکن و ماده ۵۶ به زودی آغاز می شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه از کیلومتر ۱۷ تا ۴۱ این پروژه با شتاب خوبی در حال احداث است،  گفت: شرکت جهاد نصر زنجان با توجه به حساسیت پروژه، ۴۱دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در این مسیر بکار گرفته است و پیشرفت پروژه قابل قبول ارزیابی می شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه پروژه راه اصلی خلخال به منجیل از جمله پروژه‌های راه‌سازی بزرگ استان اردبیل است، تصریح کرد: اواخر سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروه تزریق شده و تقریبا هیچگونه بدهی به پیمانکار وجود ندارد و مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیریت برنامه ریزی باهمکاری نماینده خلخال در تامین اعتبار تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۲۰ کیلومتر از مسیر از سوی پیمانکاران مجری در حال ساخت بوده و ۱۱ کیلومتر نیز برای انجام آسفالت تا هفته دولت آماده می‌شود در واقع پروژه از بالاترین سطح اعتبارات راه سازی در سطح استان برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه