English

شهردار میبد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد؛

نامگذاری بیش از ۳۰ معبر و خیابان اصلی میبد با نام سرداران شهید شهرستان

شهردار میبد بیان کرد: در جهت کنگره ملی 4000 شهید استان یزد و کنگره سرداران شهید میبد بیش از 30 معبر و خیابان اصلی میبد به تازگی با نام سرداران شهید میبد و فرماندهان مزین شدند.

نامگذاری بیش از 30 معبر و خیابان اصلی میبد با نام سرداران شهید شهرستان

علیرضا نقوی شهردار میبد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد در خصوص اقدامات برگزاری کنگره 4000شهید استان یزد بیان کرد: کنگره سرداران و 500 شهید گلگون کفن میبد به محوریت سپاه و شهرداری میبد و... دهم فروردین همراه با کنگره ملی 4000 شهید استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: شهرداری میبد فعالیت های اساسی در برگزاری کنگره داشت و یکی از اقدامات مهم شهرداری در زمینه بهسازی و بازسازی یادمان 500 شهید شهرستان میبد در میدان انقلاب و تبدیل آن به مرکز اصلی یادمان شهدا در میبد است.

شهردار میبد به یکی دیگر از اقدامات شهرستان میبد در این خصوص اشاره و افزود: میدان امام حسین و یادمان شهدای محله فیروزآباد به عنوان یکی از محلاتی که بیشترین شهید را در شهرستان میبد تقدیم کرده است، با حضور سردار پورشمس فرمانده سپاه استان یزد و مسئولان محلی افتتاح شد.

نقوی نامگذاری خیابان ها و معابر اصلی شهر به نام سرداران شهید میبد و باز سازی تابلوهای شهدا و نصب آنها در شهر توسط شهرداری در ماه های اخیر را از دیگر فعالیت های انجام شده شهرداری عنوان کرد.

به گفته نقوی بیش از 30 معبر و خیابان اصلی میبد به تازگی با نام سرداران شهید میبد و فرماندهان مزین شدند ضمن اینکه نام گذاری کوچه های میبد به نام حدود 400 شهید این شهرستان از قبل نام گذاری شده بود.

وی به ساخت چند نماهنگ ویژه شهدا برای فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یادمان 500 شهید شهرستان میبد در شورای فرهنگ عمومی تصویب شده و به زودی در سه مسیر یزد- میبد، میبد - اردکان و ندوشن - میبد نصب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه