English

در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد؛

نماهنگ به یاد او، به مناسبت ولادت امام زمان(عج) تولید شد

نماهنگ به یاد او، به مناسبت ولادت امام زمان(عج) به کارگرانی سعید صدیقی و سفارش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، تولید شد.

نماهنگ به یاد او، به مناسبت ولادت امام زمان(عج) تولید شد

سعید صدیقی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و کارگردان نماهنگ به یاد او، که به مناسبت نیمه شعبان تولید شده است، در خصوص ساخت این نماهنگ مناسبتی و تکنیک های تصویر پردازی در آن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، گفت: در عصر ارتباطات فعلی باید به سمت تصویر پردازی داستانی در سرود حرکت کنیم و لنز دوربین را از تصویربرداری گروه سرود فراتر ببریم بنابراین آنچه در سرود اهمیت دارد تصویر پردازی قوی تر نماهنگ ها است به طوری که روایت داستان در نماهنگ باید اولویت باشد.

وی توضیح داد: شاعران باید توجه بیشتری به قابلیت تصویر پردازی سرود داشته باشند و مضامین شاعرانه را با عباراتی بیان کنند که نماهنگ در تصویر پردازی عبارات شعر با مشکل مواجه نشود.

صدیقی عنوان کرد: نماهنگ به یاد او، یک نماهنگ داستانی است که به مناسبت ولادت امام زمان(عج) تهیه شده است.

سعید زارع سرپرست گروه فرهنگی هنری میعاد یزد در خصوص تولید نماهنگ"به یاد او" به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: گروه فرهنگی و هنری میعاد یزد در زمینه های مختلف از جمله سرود مشغول فعالیت است.

زارع افزود: این گروه سرود تا کنون اجراهای مختلفی داشته و جدید ترین اثر گروه با محوریت نوجوان منتظر امام زمان (عج) با نام به یاد او، تولید شده است.

وی در خصوص محتوای شهری این سرود و مضامین نهفته در آن می افزاید: به مضامین فروتنی با بزرگترها، خالی بودن وجود فرد از نفرت و غفلت از احوالات خودش، توجه به مسائل معنوی و همدلی با ایتام و فقرا، ولایتمداری در شعر این سرود اشاره شده است.

وی درباره محتوای تصویری این سرود توضیح داد: پیام اثر بخشی افراد متدین و افراد موجه در جامعه بر روحیه و شخصیت جوانان و نوجوانان، مسجد محوری و آغاز رویش نوجونان از مساجد نکات دیگری است که از این سرود استنباط می شود.

به گفته زارع، این نماهنگ بر مباحث ترویج فرهنگ مهدوی به همراه نذر کتاب در رابطه با امام زمان(عج)، تبلیغات شهری و هدایای فرهنگی در این زمینه، تاکید دارد.

گفتنی است: این سرود به کارگردانی سعید صدیقی، تهیه کنندگی سعید زارع و شعر قاسم صرافان به سفارش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و همکاری گروه فرهنگی هنری میعاد یزد ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه