English

رضا شیرین زاده خبر داد:

کاهش ۳۴ درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از کاهش 34 درصدی جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان اردبیل خبر داد.

کاهش 34 درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافری شهر اردبیل گفت: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و 975 هزارنفر مسافر بود 34 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 266 هزار و 707 مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به سال 98 که 288 هزار و 655 سفر بود کاهش 7 درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری و 54 شرکت حمل ونقل مسافر در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد:2 هزار و 600 راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

شیرین زاده با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل مسافر بیان کرد: در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا ناوگان های حمل ونقل عمومی و ترمینال ها بطور مرتب درحال ضدعفونی و گندزدایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه