English

شهرام حبیب زاده خبر داد:

بستری ۳۲ بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت کرده اند.

بستری ۳۲ بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: با بستری شدن ۳۲ مبتلای جدید در شبانه‌روز گذشته ۲ نفر از مبتلایان به کووید.۱۹ نیز جان باختند.

وی با اشاره به بستری شدن ۴۵ نفر از مبتلایان در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان اردبیل ، شمار جان‌باختگان کرونا در استان اردبیل را از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون یک هزار و ۴۴۸ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: تاکنون ۲۰ نفر مبتلا به کرونای انگلیسی نیز در استان اردبیل شناسایی شده است.

حبیب زاده افزود: هم‌اکنون کل این استان در زمینه شیوع کرونا در وضعیت آبی و چهار شهرستان اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت زرد قرار دارند.

وی بیان کرد: هشت شهرستان بیله‌سوار، سرعین، اصلاندوز، کوثر، نیر، نمین، انگوت و گرمی نیز در وضعیت آبی (وضعیتی بین سفید و زرد) قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: وضعیت این استان در زمینه شیوع کرونا همچنان شکننده بوده و شیوع موج چهارم کرونا با توجه به سفرهای گسترده نوروزی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم محتمل است.

بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه با ۲۲ فوتی، بالاترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا در ۲۵ آبان ماه با ۱۱۳ نفر و نیز بالاترین رکورد بستری همزمان بیماران کرونا با ۵۰۳ نفر در روز ۲ آذرماه به ثبت رسیده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه