English

فرمانده سپاه عاشورا:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورت کنونی کشور است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورت کنونی کشور است و برای تحقق این هدف، با تمام توان در خدمت دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات هستیم.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورت کنونی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: سپاه عاشورا در سال جدید هم با تمام توان، با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه در کنار دستگاه‌های اجرایی استان خواهد بود.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورت کنونی کشور است و برای تحقق این هدف، با تمام توان در خدمت دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین از توزیع بیش از یک میلیون و 500 هزار بسته معیشتی برای اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: برای تامین و توزیع این بسته‌ها، بیش از دو هزار و 500 میلیارد ریال از منابع و اعتبارات داخلی سپاه عاشورا هزینه شده است.

محمدرضا پورمحمدی نیز در این دیدار از تلاش‌های مجموعه سپاه عاشورا و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی و مدیریت موثر بیماری کرونا در استان قدردانی کرد و افزود: با وجود وحدت و صمیمیت در بخش‌های مختلف و همراهی ویژه نیروهای مسلح با مدیریت استان، شاهد رفع بسیاری از مشکلات و شتاب بیشتر توسعه در استان هستیم.

وی با بیان اینکه سال 99 از جمله سال‌های بسیار سخت دولت بود، گفت: بر این باوریم که مدیریت در شرایط سخت، هنر است و هر کسی نمی‌تواند در این شرایط، در برابر موج‌های سهمگین فشارهای دشمنان ایستادگی کند.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات، گفت: فضاسازی‌های دشمنان بر ضد نظام و انقلاب، اهتمام و عزم ملت ایران را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دوچندان می‌کند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، راه حل مشکلات کشور، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب صحیح است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تأکید بر تلاش همه‌جانبه مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال، اظهار داشت: در سال جاری برای مانع‌زدایی در حوزه تولید، تلاش بیشتری خواهیم داشت و در این مسیر، نیازمند مشارکت و همراهی بیشتر نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه