English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان خبر داد:

ثبت ۱۰ وقف جدید درشهرستان گلپایگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان از ثبت 10 وقف جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان گلپایگان خبر داد.

ثبت 10 وقف جدید درشهرستان گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام عباس نصیر اسلامی با اشاره به ثبت 10 وقف جدید درشهرستان گلپایگان گفت: در هفته نخست ماه شعبان چهار وقف جدید با نیات کمک به حوزه‌های علمیه، ترویج فرهنگ قرآن، سکونت زوج‌های نیازمند در اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه یکی از موقوفات زمینی به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال است، ابراز داشت: این زمین با کاربری کشاورزی در شهر گلپایگان است که توسط واقف علیرضا دلیری و با نیت ترویج فرهنگ قرآنی به ثبت رسیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با بیان اینکه واقف علیرضا منتظری و همسرش زهرا محمودی نیز یک واحد منزل مسکونی به متراژ ۵۵۰ متر مربع را در شهر گوگد با رزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده‌اند، تصریح کرد: این وقف با نیت روضه خوانی حضرت ابوالفضل و هزینه‌های حوزه علیه آیت‌الله گلپایگانی به ثبت رسید.

وی وقف منزل مسکونی توسط حسین قندهاری و همسرش با متراژ 265 متر مربع و با ارزش 10 میلیارد ریال را از دیگر وقف‌های اعلام شده دانست و گفت: نیت  واقف برای کمک به حوزه علمیه امام خمینی بوده است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی وقف یک واحد آپارتمان ۸۵ متری توسط عبدالرضا عزامی در شهر گلپایگان با نیت سکونت زوج‌های بی‌بضاعت با ارزش حدود هفت میلیارد ریال از دیگر وقف‌های جدید در ماه شعبان عنوان کرد و گفت: ضروری است خیرین در راستای کمک به ترویج فرهنگ قرآن کریم، نیازمندان، ازدواج و مسکن زوج‌های بی‌بضاعت اقدام به وقف کنند که البته در این زمینه مشاوره وقف به واقفان ارائه می‌شود.

وی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان برگزاری پنج هزار محفل در راستای ترویج فرهنگ قرآن و فرهنگ اهل بیت را از دیگر اقدامات اوقاف گلپایگان اعلام کرد و افزود: 900 بسته معیشتی نیز با ارزش ریالی 270 میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد که از دیگر اقدامات صورت گرفته در یکسال اخیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه