English

سید محسن میرهادی:

شهرداری قم برای کنترل آب‌های سطحی در بارش‌های بهاری آمادگی دارد

دبیر ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم از آمادگی شهرداری قم برای کنترل آب‌های سطحی در بارش‌های بهاری خبرداد.

شهرداری قم برای کنترل آب‌های سطحی در بارش‌های بهاری آمادگی دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محسن میرهادی از آمادگی کامل عوامل شهرداری قم در ایام نوروز و نیمه شعبان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تغییر اقلیم و بارش‌های فصلی شهرداری تمهیدات لازم را برای شرایط اضطراری جوی اندیشیده است.

وی برنامه‌های ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم را مورد توجه قرارداد و افزود: یکی از موضوعاتی که در ستاد تسهیلات زائرین برنامه‌ریزی‌شده لایروبی کانال‌ها و پمپ‌های زیرگذر و آمادگی کامل موتوری مناطق در خصوص بارندگی است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم از شناسایی نقاط بحرانی در سال‌های گذشته خبر داد و تصریح کرد: نقاطی که در سال‌های گذشته دچار مشکل آب‌گرفتگی بوده آسیب‌شناسی شده و اقداماتی از قبیل جانمایی کیسه‌های شن و حفر چاه‌های جذبی انجام‌شده است.

وی یکی دیگر از اقدامات انجام‌شده را جمع‌آوری آب‌های سطحی مناطق عنوان کرد و گفت: در منطقه ۳ و خیابان شهید چمران و میدان شهید اوسطی کار به اتمام رسیده و سایر مناطق در حال انجام است.

میرهادی وضعیت مناطق ۲و ۶ را نیز موردبررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: در مناطق ۲ و ۶ پیمانکاران در حال انجام کار بوده و در صورت بارش باران شهرداری قم در آماده‌باش کامل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی