English

شهروندان قمی همزمان با روز درختکاری نهال دریافت کنند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهروندان قمی همزمان با روز درختکاری نهال دریافت کنند.

 شهروندان قمی همزمان با روز درختکاری نهال دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محسن میرهادی با اشاره به در پیش بودن هفته درختکاری، اظهار داشت: هر سال اسفندماه آماده‌سازی فضای سبز با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه هر سال کاشت نهال در دستور کار قرار می‌گیرد و در سال جاری نیز این برنامه عملیاتی می‌شود، ابراز کرد: در هفته درختکاری، نهال‌هایی که شهروندان درخواست بدهند از سازمان پارک‌ها و فضای سبز در اختیارشان قرار می‌گیرد.

میرهادی با تأکید بر اینکه همکاران از موقعیت‌هایی که شهروندان درخواست نهال می‌کنند بازدید کرده و کاشت نهال را برایشان انجام می‌دهند، گفت: بلافاصله یک زمان مناسبی را هم برای توزیع نهال با مشارکت سازمان پارک‌ها و فضای سبز و منابع طبیعی در نظر می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان درصورتی‌که نیاز به درخت مثمر داشته و یا خواهان کاشت درختان در منزل خود هستند می‌توانند با ثبت درخواست، با حضور کارشناسان فضای سبز اقدام به کاشت درختان و نهال کنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: از آنجا که حوزه معاونت خدمات شهری کارهای روزمره و جاری شامل نظافت و جمع‌آوری زباله را در دستور کار دارد، سامانه ۱۳۷ برای پیگیری مطالبات در اختیار شهروندان است و هر ماه تماس‌های شهروندان با این سامانه ثبت می‌شود.

میرهادی با اشاره به اینکه در روزهای دوم و سوم هر ماه جلسه‌ای برگزار و مشکلات و مطالبات ارزیابی می‌شود، اضافه کرد: در کلیه این سازمان‌ها، حوزه معاونت خدمات شهری یک رضایتمندی قابل‌توجهی را کسب کرده که با آمار و اطلاعات دقیق ثبت‌شده است.

وی عنوان کرد: این حوزه تمام سعی و تلاشش را کرده که بهترین خدمات را بتواند به شهروندان ارائه بدهد هرچند نواقصی ممکن است دیده شود و گلایه‌ها توسط هشت منطقه و ۲۶ ناحیه بر اساس منطقه بندی ارجاع می‌شود و ما به‌سرعت این مسائل را بررسی و مشکلات را می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه