English

ابوالفضل مکرمی‌فر :

۱۶ هزار و ۶۵۱ مورد بازدید در نوروز امسال از مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی استان خراسان رضوی انجام شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بیان کرد: مجموعه تاریخی توس و آرامگاه فردوسی با حدود ۱۱ هزار بازدید رتبه اول را در بین مجموعه های گردشگری به خود اختصاص داده است.

۱۶ هزار و ۶۵۱ مورد بازدید در نوروز امسال از مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی استان خراسان رضوی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۶۵۱ مورد بازدید در نوروز امسال از مجموعه های فرهنگی و تاریخی استان انجام شده، گفت: این تعداد بازدید از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۹ تا صبح روز سوم فروردین جاری از مجموعه‌های تاریخی استان صورت گرفته است.

او با اشاره به میزبانی این مجموعه‌ها از علاقه‌مندان با ارائه بلیت، افزود: مجموعه تاریخی توس و آرامگاه فردوسی با حدود ۱۱ هزار بازدید رتبه نخست را از نظر میزبانی از مسافران و گردشگران علاقه‌مند در این مدت داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: مجموعه‌هایی مانند خیام با بیش از ۲ هزار بازدید، عطار حدود ۲ هزار و باغ نادری مشهد نیز با بیش از هزار مورد بازدید، رتبه‌های بعدی را در این زمینه از آن خود کرده‌اند.

مکرمی‌فر بیان کرد: خوشبختانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به موارد تامین‌کننده سلامت در این بازدید‌ها در حد مطلوب انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه