English

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران:

مسئولین مکلف به پیگیری و ارائه حقوق عامه به مردم باشند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: مسئولین مکلف به پیگیری و ارائه حقوق عامه به مردم باشند.

مسئولین مکلف به پیگیری و ارائه حقوق عامه به مردم باشند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد کریمی طی بازدید سرزده از برخی مراکز و اماکن خدمات عمومی شهرستان چالوس و بخش مرزن آباد ضمن پیگیری از نحوه ارائه خدمات توسط ادارات و نهادهایی چون بیمارستانها، شهرداری، اصناف، بانکها، پلیس و... اظهار داشت: مسئولین و کارکنان ادارات مکلف به ارائه خدمات قانونی، به موقع و بدون منت به مردم می باشند.

وی با گلایه از نحوه توزیع گوشت مرغ در برخی از شهرستانها و افزایش بی رویه قیمت آن، مراتب را از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان مورد پیگیری قرار داد و ادامه داد: هر چه سریعتر کلیه کشتارگاههای استان بازگشایی و با ظرفیت کامل اقدام به کشتار و عرضه گوشت مرغ به بازار کنند و به صورت روزانه فهرست کشتار و توزیع را به دادستانی مرکز استان اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در بخش دیگری از بازدید خود، ضمن انتقاد به عملکرد بانکهای استان در عدم تأمین وجه نقد و ارائه توسط خودپردازها به مردم تصریرح کرد: با توجه به اینکه بانکها با استفاده از وجوه و سرمایه های مردم در حال فعالیت هستند و خدمتگزار مردم در امور پولی و بانکی می باشند، ضرورت دارد ضمن رفع نقص در عملکرد خود در تأمین وجوه نقدی خودپردازها، از این به بعد تدابیر شایسته تری در ارائه خدمات بیندیشند.

وی همچنین موضوع امنیت و اراذل و اوباش را نیز با بررسی از طریق دادستان شهرستان و نیروی انتظامی مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه