English

قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک پیدا شد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم ازانجام عملیات جستجو و نجات دریایی برای یافتن سر نشینان قایق صیادی خبر داد و گفت: با مشارکت کلیه ارگانهای دریایی و همیاران ناجی پس از زون بندی منطقه قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک یافت شد.

قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک  پیدا شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی اشتری مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در تشریح جزئیات عملیات جستجو و نجات  دریایی که روز گذشته 27 اسفندماه در آب های جزیره قشم صورت گرفت بیان داشت: مقارن ساعت ۱۶:۱۰ تماسی مبنی بر مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با سه نفر سرنشین  به برج کنترل بندر بهمن قشم اعلام شد .

وی بابیان اینکه نبود هیچگونه ارتباط مخابراتی و عدم اطلاع از موقیت احتمالی شناور مفقود شده،گستره عملیات را وسیع نموده اظهار داشت: طی تماس با مرکز جستجو و نجات  استان و فراخوان اعلام شده از سوی این مرکز پایش منطقه با حضور ناجی 12 و بامشارکت ارگانهای  دریایی نیروهای دریایی ارتش و سپاه و نیز همیاران ناجی آغاز شد.

اشتری افزود: خوشبختانه پس دو ساعت  عملیات قایق مذکور توسط تیم های جستجو و نجات دریایی در شرق جزیره لارک یافته و هرسه سرنشین این قایق در سلامت کامل به جزیره قشم منتقل شدند.

وی در پایان از عموم دریانوردان و هموطنان خواست در صورت هر گونه شرایط اضطرار و یا حادثه دریایی در طول شبانه روز، سریعا با سامانه ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم برای کمک رسانی به فرد یا شناور مضطر، انجام پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه