English

محمد علی خانی گفت:

جابجایی کالاهای جاده ای نسبت به یکسال گذشته ۴ درصد افزایش یافته است

رئیس اداره حمل و نقل خراسان رضوی اعلام کرد: خراسان رضوی به عنوان دومین کلانشهر ایران و حجم گسترده حمل و نقل جاده ای متاسفانه در یکسال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا تنها با 4 درصد افزایش روبرو بوده است که با کاهش این ویروس و حفظ پرتوکل های بهداشتی امیدواریم سال جدید شاهد افزایش آن باشیم .

جابجایی کالاهای جاده ای  نسبت به یکسال گذشته 4 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدعلی خانی گفت: ظرف ۱۱ ماه امسال ۲۹ میلیون و ۲۴ هزار و ۶۰۴ تن بار از طریق صدور بارنامه داخلی کالا برای ۱.۹ میلیون سفر جاده ای از مبداء این استان به داخل یا خارج استان انتقال یافته است.

رییس اداره حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: امسال به خاطر شیوع کرونا و کاهش ترددهای جاده ای محدودیتی برای تردد کامیونها و ناوگان باری در ایام اوج سفر مانند نوروز اعمال نشد و همچنین برخی واحدهای تولیدی نیز افزایش فعالیت داشته اند که این موارد در مجموع منجر به افزایش نسبی حمل کالای داخلی در استان شده است.

وی افزود: سیمان ۲۰ درصد حمل کالای جاده‌ای استان را به خود اختصاص داده است اما در کل می توان گفت حمل ونقل کالاهای معدنی مانند سیمان، خاک، سنگ معدن و فولاد نیمی از سهم ترددهای باری در جاده‌های استان را شامل می شود.

پیش بینی می شود تا پایان امسال حمل جاده‌ای کالای داخلی استان خراسان رضوی به حدود ۳۱ میلیون تن بار برسد.

سالانه افزون بر ۳۰ میلیون تن کالای داخلی بوسیله ۲۸ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری با عمر متوسط ۲۰ سال، به همت ۴۴ هزار و ۵۰۰ راننده از مبداء خراسان رضوی به سایر نقاط استان یا سایر استانهای کشور حمل می‌شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه