English

امام جمعه اصفهان مطرح کرد:

همت و سخاوت شهرداری اصفهان در ساخت پروژه گلستان شهدا

امام جمعه اصفهان بیان کرد: در ساخت پروژه گلستان شهدا شهرداری اصفهان به تنهایی همت و سخاوت به خرج داد و این طرح را به پیش برد.

همت و سخاوت شهرداری اصفهان در ساخت پروژه گلستان شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت اله طباطبائی نژاد در آئین بهره برداری از سالن گلستان شهدای اصفهان گفت: قرار بود این پروژه با مشارکت بنیاد شهید، استانداری و شهرداری ساخته شود اما شهرداری اصفها ن به تنهایی همت و سخاوت به خرج داد و این طرح را به پیش برد.   

وی با قدردانی از زحمات شهردار، شورای اسلامی شهر و مدیر منطقه شش در ساخت و بهره برداری از این پروژه، اظهار کرد: جانمایی این سالن نیز با همت شهرداری برای آزادسازی زمین های بخش غربی، مشخص شد و پروژه در همین بخش ادامه پیدا کرد که هزینه های زیادی هم دربرداشت. 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: تلاش مدیران در این طرح آزادسازی همراه با رضایت کسبه و مردم بود که انصافا این امر هم محقق شد.

آیت اله طباطبائی نژاد تصریح کرد: وقتی شهرداری این پروژه را به تنهایی ادامه داد، سقف های سالن ساخته شده بود و شهرداری ناگزیر بود این طرح را با همین سقف ادامه دهد. انتظار می رود با همت شهرداری، سقف سالن متناسب با سبک معماری اصفهان طراحی شود. 

امام جمعه اصفهان با ارائه پیشنهادی مبنی بر افتتاح یک حساب بانکی مشترک از سوی بنیاد شهید و شهرداری اصفهان برای مشارکت مردم در خرید فرش های مورد نیاز سالن اجتماعات گلستان شهدا اظهار کرد: بهتر است چنین اقدامی با مشارکت تک تک مردم انجام شود.

به گزارش موج؛ پروژه سالن گلستان شهدای اصفهان با اعتبار 130 میلیارد تومانی از سوی شهرداری اصفهان احداث و تکمیل و  امروز همزمان با خجسته میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان، شهردار و جمعی دیگر از مدیران شهری و استانی و خانواده محترم شهدا و ایثارگران بهره برداری شد و در اختیار خانواده شهدا قرار گرفت.        

سالن گلستان شهدای اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه