English

بارندگی در ارتفاعات شمالی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به تاثیر یک موج بارشی ضعیف در جنوب شرق کشور احتمال بارش خفیف در مناطق شمالی استان و ارتفاعات دور از انتظار نخواهد بود.در غالب مناطق استان غبار محلی و در ساعات بعد ازظهر در مناطق ساحلی وزش باد خواهیم داشت.

بارندگی در ارتفاعات شمالی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز در استان  ابرناکی  پیش بینی می شود، با توجه به تاثیر یک موج بارشی ضعیف در جنوب شرق کشور احتمال بارش خفیف در مناطق شمالی استان و ارتفاعات دور از انتظار نخواهد بود.در غالب مناطق استان غبار محلی و در ساعات بعد ازظهر در مناطق ساحلی وزش باد  خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دریا در ساعات صبح نسبتا آرام و در  ساعات بعدازظهر در محدوده تنگه ی هرمز با  افزایش سرعت وزش باد سطحی، کمی متلاطم خواهد شد.

عارفی عنوان کرد:طی روز پنجشنبه در ساعات صبح در جزایر خلیج فارس،  مه صبحگاهی با احتمال کاهش دید افقی  و در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد سطحی  پیش بینی می شود.

وی با  بیان اینکه  از لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است، اضافه کرد:  از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتا شدید سبب مواج شدن دریا و اختلال در تردد های دریایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه