English

پویا جهانگیرزاده خبر داد:

راه اندازی ۲ باشگاه اسب سواری در شهرستان مشگین شهر

رئیس هیات سوارکاری مشگین شهر گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده 2 باشگاه اسب سواری در شهرستان مشگین شهر راه اندازی می‌شود.

راه اندازی 2 باشگاه اسب سواری در شهرستان مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، پویا جهانگیرزاده، رئیس هیات سوارکاری مشگین شهر گفت: یکی از اولویت‌ های اساسی هیات سواری کاری شهرستان مشگین شهر راه اندازی باشگاه‌های اسب سواری است که کلنگ ایجاد این یکی از باشگاه‌ها به زمین زده شده که انشاالله در سال‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: راه اندازی پیست اسب سواری مشگین شهر نیازمند حداقل ۱۵هکتار زمین است که در این زمینه مراحل اداری انجام شده و درخواست برای راه اندازی پیست به مسئولان مربوطه انجام شده که امیدواریم شاهد راه اندازی پیست اسب سواری در مشگین شهر باشیم.

رئیس هیات سوار کاری مشگین شهر گفت: سال آینده در صورت مجوز ستاد کرونا مشگین شهر میزبان جشنواره شو سواره استان خواهد بود که تمهیدات لازم برای این امر انجام شده است.

جهانگیرزاده از برگزاری اولین دوره مسابقات اسب دوانی کورس اسب سواری بانوان برای اولین بار در شمالغرب کشور در مشگین شهر خبر داد و گفت: این مسابقات با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد و با استقبال علاقه‌مندان روبه شد به طوری که درفراخوان بعدی برگزاری این مسابقه متقاضی برای شرکت افزایش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: مسابقات اسب سواری آقایان نیز در مشگین شهر برگزار شد که با استقبال شرکت کنندگان روبه رو شد که دومین دوره مسابقه در فروردین ماه سال جدید برگزار می‌گردد.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان مشگین شهر از شناسایی و ساماندهی ۱۲۰ اسب در مشگین شهر خبر داد و گفت: مشگین شهر ظرفیت بسیار بالایی در سوارکاری دارد که در آینده خبری‌های خوشی از این رشته در استان شنیده خواهد شد.

جهانگیرزاده از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات سواری کاری و ایجاد کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف به میزبانی مشگین شهر خبر داد و گفت: درخواست میزبانی کلاس مربیگری درجه سه سوارکاری نیز برای سال آینده به میزبانی مشگین شهر ارسال شده که در صورت موافقت فدراسیون برای اولین بار مشگین شهر میزبان کلاس مربیگری درجه ۳ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه