English

توسط شرکت توزیع برق استان اصفهان کسب شد؛

اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریتی HSE از شرکت AFNOR فرانسه

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریتی HSE از شرکت AFNOR فرانسه خبر داد.

اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریتی HSE از شرکت AFNOR فرانسه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید علاقه مندان ضمن ابراز خرسندی از کسب این گواهینامه اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و پشت سر گذاشتن یک سال سخت ،دریافت این گواهینامه را همزمان با ایام پربرکت شعبان به فال نیک گرفته و جای بسی مسرت است که تلاش های همکاران منجر به موفقیت گردید.

وی با ذکر اینکه محوریت خدمت این شرکت رساندن برق به 23 شهرستان اصفهان است، تاکید کرد: باید این خدمات را ازحیث ایمن بودن ، مطابقت با محیط زیست با کمترین تهدید و مخاطرات انجام شود و سلامت افراد تضمین گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه گرفتن گواهینامه HSE نشان دهنده این است که کار در سطح بالاتری آغاز گردیده و بدان معناست که می توان صلاحیت کسب شده را در گستره و پتانسیل بیشتری استفاده کرد، گفت: کسب این گواهینامه نشان می دهد که نباید حوادث و خطرپذیری گذشته را داشت و باید کوشش شود ضعف ها و کاستی های احتمالی برطرف گردد.

علاقمندان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد :رعایت استاندارد و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست، یکی از مهمترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید بدان توجه نماید و غفلت از آن بعضاً صدمات و ضایعات جبران ناپذیری را موجب خواهد شد و چه ‌بسا زندگی فرد و حتی همکاران او را به خطر می اندازد و آسیب های فراوانی را نیز به محیط زیست وارد می سازد که خود جای تأمل بسیار است.

شرکت توزیع برق اصفهان

شرکت توزیع برق استان اصفهان برتر از دیگر استان ها

سر ممیز نمایندگی افنور فرانسه با اشاره به اینکه دستیابی به چنین جایگاهی نیازمندکار گروهی منسجم است می گوید : با توجه به اینکه این پروژه مربوط به جان انسانها و محیط زیست است ، تمامی واحدها اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

امیر فردوسی با تاکید بر اینکه اصفهان در این طرح سرآمد و نسبت به دیگر استان ها برتر است اظهار داشت: این شرکت توزیع سیستم علمی و شایسته ای را طرح ریزی کرده اند که به خوبی در حال اجرا است .

وی گفت: یکی از برنامه های قابل ستایش این شرکت که از اهداف کلان تا سال 1405 در نظر گرفته شده ،داشتن 2405 روز بدون حادثه است ‌، امیدکه شاهد اجرایی شدن تمامی اهداف و برنامه ریزی های علمی این شرکت باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه