English

فرمانده انتظامی لرستان:

خانواده‌ها در چهارشنبه آخر سال، فرزندان خود را به رعایت قانون دعوت کنند

فرمانده انتظامی لرستان در خصوص مراسم چهارشنبه آخر سال «چهارشنبه‌سوری»، گفت: توصیه پلیس دعوت به رعایت قانون است اما، چنانچه احدی از قانون تخطی کند، تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهد بود.

خانواده‌ها در چهارشنبه آخر سال، فرزندان خود را به رعایت قانون دعوت کنند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سردار حاجی‌محد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان، گفت: تقاضای پلیس از خانواده‌ها این است تا در چهارشنبه آخر سال، فرزندان خود را به رعایت قانون دعوت کنند.

وی، تصریح کرد: هر ساله در مراسم چهارشنبه آخر سال «چهارشنبه سوری»، شاهد خسارات مالی و جانی به خانواده‌ها در لرستان بوده‌ایم که این امر لطمات روحی و روانی عدیده‌ای را برای مردم استان در پی داشته است. لذا به عنوان یک پلیس خدمتگزار از عموم خانواده‌های لرستانی تقاضا دارم که در مسیر پیشگیری از هرگوه بزه یا حادثه احتمالی، فرزندان خود را در مراسم پیش‌رو کنترل کرده و به رعایت قانون توصیه کنند.

فرمانده انتظامی لرستان، ادامه داد: به کلیه عوامل انتظامی در شهرستان‌های استان دستور داده‌ایم تا در مراسم چهارشنبه آخر سال، کمال همکاری و تعامل با جوانان و نوجوانان را داشته باشند اما، در صورت مشاهده هرگونه رفتار خارج از عرف و قانون، تاکید کرده‌ایم تا با هنجارشکنان به شدت برخورد شود.

*هدف پلیس لرستان، پیشگیری از وقوع جرم و ناهنجاری است

سردار مهدیان نسب، تاکید کرد: هدف پلیس لرستان، پیشگیری از وقوع جرم و هرگونه ناهنجاری اجتماعی در این شب است اما، چنانچه احدی با رفتار هنجارشکنانه قصد بر هم زدن آسایش عمومی مردم را داشته باشد، قطعاً برخورد خواهیم کرد.

 بازداشت

*هنجارشکنان، تا پایان نوروز در بازداشت خواهند بود

وی، افزود: بی‌تردید، کسانی با بروز ناهنجاری در سطح جامعه، نظم و آسایش عمومی را بر هم بزنند، توسط عوامل انتظامی سطح استان بازداشت می‌شوند و تا پایان تعطیلات نوروز، آزاد نخواهند شد.

مصدومان چهارشنبه سوری 96 در اصفهان

*خانواده‌ها، فرزندان خود را به رعایت قانون توصیه کنند

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: پلیس امین مردم و حافظ امنیت و آسایش آنان است. لذا بار دیگر از خانواده‌های عزیز تقاضا دارم تا در مراسم چهارشنبه آخر سال، یار و یاور پلیس باشند و ضمن دعوت فرزندان خود به رعایت قانون، از برخوردهای بازدارنده انتظامی بعدی پیشگیری کنند تا نوروز 1400 را با شادکامی و در کنار تمامی اعضای خانواده سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه