English

سرهنگ مرتضوی خبر داد:

دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با شگرد فروش کالا‌های آرایشی و بهداشتی در اصفهان

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با شگرد فروش کالا‌های آرایشی و بهداشتی در اصفهان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با شگرد فروش کالا‌های آرایشی و بهداشتی در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مرتضوی بیان داشت: یک خانم جوانی که اقدام به فروش غیرمجاز کالا‌های آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام می‌کرد توسط پلیس فتا در اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مشخص گردید محصولات خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه تقلبی و فاقد مجوزهای بهداشتی بوده، عوارض زیادی برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم در منزل خود که محل فروش و توزیع انواع کالا‌های آرایشی و بهداشتی تقلبی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: سود آوری صرفأ از اهداف اصلی برخی از کاربران در فضای مجازی است که بیشتر کاربران این موضوع را جدی نمی‌گیرند و قبل از بررسی نوع کالا و بستری که اقدام به فروش لوازم تخصصی می‌نماید، ناآگاهانه وارد عمل می‌شوند در حالیکه باید در نظر داشت، وجود کثرت مخاطبان یک صفحه اجتماعی، دلیل بر مجوز، صحت و ارائه کالای سلامت محور توسط گرداننده آن صفحه و یا کانال نمی‌باشد.

رئیس پلیس فتای استان  اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا نیز به صورت 24 ساعته به نشانی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارشات شهروندان در فضای مجازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه