English

علی رئوفی:

۱۳۵ کاندیدا برای انتخابات شوراها در هرمزگان ثبت‌نام کردند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: امروز ۱۳۵ نفر به صورت قطعی برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای هرمزگان ثبت نام کرده اند.

135 کاندیدا برای انتخابات شوراها در هرمزگان ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اظهار داشت: امروز همزمان با چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها  ۱۳۵ نفر به صورت قطعی در انتخابات شوراها در هرمزگان ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۷۵ نفر به صورت حضوری با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ها و ۶۰ نفر به صورت الکترونیکی و غیر حضوری اقدام به ثبت نام برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان اقدام کرده اند.

رئوفی تصریح کرد: در مجموع ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان آقایان و ۱۰ درصد از داوطلبان از بانوان هستند که اقدام به ثبت نام قطعی کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی داوطلبان می توانند از طریق بستر الکترونیکی که برای ثبت نام  پیش بینی شده است به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت اطلاعات داوطلبی خود اقدام کنند.

رئوفی افزود: از متقاضیان تقاضا می شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و با بهره گیری از ظرفیت ثبت نام غیرحضوری و یا با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ها اقدام به ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه