English

شهردار اردستان خبر داد:

افتتاح ۲ طرح، بازارچه ترخون و پارک بانوان پردیسان در اردستان

شهردار اردستان گفت: ۲ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری اردستان اجرا و به بهره برداری رسید.

افتتاح 2 طرح، بازارچه ترخون و پارک بانوان پردیسان در اردستان

نادر یزدانبخش درحاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  این طرح بازار روز ترخون‌ در پی گزارشات ودرخواست عموم مبنی بر استقرار کسبه دوره گرد و میوه فروشان سیار موجود در کنار خیابان و محله ها احداث و امروز به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: بازار روز ترخون در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده، برای تکمیل تاسیسات جانبی آن بالغ بر یک صدمیلیون تومان دیگر نیاز است.

شهردار اردستان با اشاره به احداث ۲۲ غرفه مسقف در این بازار اظهار داشت: ۵۰ سکوی بدون سقف ، سرویس بهداشتی و اتاق نگهبانی در این بازار احداث شده کسبه دوره گرد از سطح شهر جمع آوری و به این محل منتقل می شوند.

نادر یزدانبخش در ادامه گفت: با راه اندازی این بازار کسبه دوره گرد، تحت نظارت اتاق اصناف قرار می گیرند و با دریافت کارت شناسایی نظام مند شده از مشکلات ترافیکی و اسکان در معابر عمومی جلوگیری خواهد شد و از نظر ایمنی ،امنیتی وانتظامی تحت نظارت خواهندبود ومردم با آسایش کامل نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام خواهند کرد.

وی افزود: در این بازار علاوه بر فروش میوه و سبزیجات کسبه می توانند کالاهای فرهنگی و دیگر لوازم مورد نیاز مردم را عرضه کنند.

شهردار اردستان در مراسم افتتاح پارک بانوان پردیسان گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در ۳ فاز احداث شده فاز اول آن شامل دیوارکشی، ساخت ۵۰۰ متر پیست سلامت، پیست دوچرخه سواری با ۱۰ دستگاه دوچرخه ، کافی شاپ و آمفی تئاتر روباز افتتاح شد.

در ادامه نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این بازارچه مسیر دسترسی مردم برای تهیه مایحتاج خودرا آسانتر و ارزانتر کند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاداظهار امیدواری کرد: این بازار علاوه بر عرضه میوه وسبزیجات محلی به مکانی برای عرضه و فروش کتاب، صنایع دستی و دیگر اقلام فرهنگی تبدیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه