English

فرماندار اردستان خبر داد:

اجرای جشنواره خدمت ۱۴۰۰ در شهرستان اردستان

فرماندار اردستان از اجرای جشنواره خدمت 1400 در شهرستان اردستان خبر داد.

اجرای جشنواره خدمت 1400 در شهرستان اردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا تاملی در مراسم معارفه شهردار جدید مهاباد اردستان اظهار کرد: با توجه به سال آخر دولت هرآنچه که از لحاظ مدیریت و فعالیت در سال های گذشته برنامه ریزی شده و ناتمام مانده بایستی در 14 ماه آینده در قالب جشنواره خدمت 1400 به بهره برداری برسد.

وی گفت: نگاه شهرداری باید با درس گرفتن از اتفاقات گذشته باشد و با توجه به آن مسیر را به سمت آینده و پیشرفت فراهم کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اتفاقات ارزشمندی در دوسال گذشته افتاده است که این منطقه را به عنوان یک بخش جدید در شهرستان معرفی می کند، افزود: در چند سال گذشته بغیر از بخش شدن مهاباد خدمات قابل توجهی دیگری به مردم ارائه نشده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه شهر مهاباد قطب کشاورزی و دامپروری شهرستان اردستان است، گفت: قابلیت های گردشگری که در شهر مهاباد وجود دارد می تواند این شهر را به یک شهرک سینمایی تبدیل کند ولی متاسفانه مسئولان محلی هنوز نتوانستند از این پتانسیل استفاده کنند.

تاملی با بیان اینکه استفاده از محور ترانزیت یکی دیگر از فرصت های مغفول مانده در شهر مهاباد است، گفت: به نظر می رسد مدیریت شهری باید یک تعریف مجددی از همکاری های متقابل در جهت خدمت به مردم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه طرح جشنواره خدمت 1400 در شهرستان اردستان در حال تدوین و ابلاغ به دستگاه ها است، افزود: به دلیل اینکه در سال آخر دولت قرار داریم یک فرصتی است که هرآنچه که از لحاظ مدیریت و فعالیت در سال های گذشته برنامه ریزی شده و بعنوان مطالبات مردم مطرح می شود بایستی در 14 ماه آینده به بهره برداری برسد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مهمترین معضلی که شهردار جدید باید به آن ورود پیدا کنند واگذاری های زمین است که در دوره های قبلی زیاد اتفاق افتاده است، گفت: مراحل اداری واگذاری های زمین در دوره های قبل انجام نشده و به عنوان یک مطالبات مردم مطرح می شود که انتظار داریم شهردار جدید این موضوع را تا پایان سال به نتیجه برساند.

به گزارش موج؛ در این مراسم علی عباسی به عنوان شهردار جدید شهر مهاباد معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه