English

مهدی اصلانی کرچی خبر داد:

کارکنان بازرسی همیشه مورد هجمه مراکز قدرت و فساد هستند

رئیس بازرسی استان ایلام به سختی ها و حساسیت های کار بازرسی و همچنین مورد هجمه قرار گرفتن بازرسان از جانب مراکز فساد و قدرت اشاره کرد و گفت:معمولاً همکاران بازرسی مورد هجمه مراکز قدرت و فساد هستند.

کارکنان بازرسی همیشه مورد هجمه مراکز قدرت و فساد هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهدی اصلانی کرچی در مراسم گرامیداشت روز شهدا که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، افزود: بزرگداشت شهدا وظیفه دینی و ملی و ارج نهادن به ایثارگری ها و جان فشانی هایی است که جان و مال و هستی خود را برای دفاع از ارزش های دینی و میهن اسلامی فدا کردند و ملتی که شهادت دارد و به آن افتخار می کند، شکست نخواهد خورد و سربلند و پیروز خواهد بود.

رئیس بازرسی استان ایلام تصریح کرد: باید تلاش کنیم بیش از پیش به ارزشهای انقلابی همچون تکریم مقام شهید و شهادت پرداخته شود و ما کارکنان بازرسی کل استان با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان می بندیم که در راه حق و تحقق عدالت و اجرای منویات مقام معظم رهبری ایستادگی خواهیم کرد و آیه شریفه " فاستقم کما امرت" را سرلوحه فعالیت های بازرسی کل استان قرار خواهیم داد.

وی به سختی ها و حساسیت های کار بازرسی و همچنین مورد هجمه قرار گرفتن بازرسان از جانب مراکز فساد و قدرت اشاره کرد و اظهار داشت:معمولاً همکاران بازرسی مورد هجمه مراکز قدرت و فساد هستند تا شاید از این طریق اظهارنظرها و تصمیمات آنها را تحت تأثیر قراردهند؛اما اگر انسان متصل به سرچشمه الهی و دارای اعتقادات عمیق دینی با نگاه انقلابی باشد نه تنها مشکلی پیش نمی آید؛ بلکه تأثیر اقدامات و زحمات همکاران بازرسی کل دو چندان می شود.

همچنین مدیر حوزه های علمیه استان ایلام گفت:انقلاب درونی و روحی ناشی از تأثیر تربیت دینی مردمان عصر جاهلیت توسط پیامبر اسلام منجر شد که ایشان به مقامات بلای فضایل اخلاقی و انسانی دست یافته و قساوت های قلبی آنان در فرزندکشی بخصوص دختر کشی به روحیه جهاد و ایثار و شهادت تبدیل شود. 

حجت الاسلام وعد مرادبیگی افزود:همانگونه که در قرآن کریم شهید، زنده و شاهد توصیف شده است؛ در زندگی روزمره ما نیز شهدا ناظر و شاهد ما بوده و در بسیاری از امور زندگی ما آگاه بوده و حلّال بسیاری از مشکلات ما و خانواده های خودشان هستند.

وی برای کارکنان بازرسی کل استان ایلام در امر خطیر مبارزه جدی با فساد و دفاع از حق مردم و بیت المال آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: آبروی نظام جمهوری اسلامی و آبروی افراد در دست شما بازرسان است.

مدیرحوزه های علمیه استان ایلام خاطر نشان کرد:سهل انگاری در بازرسی ها ممکن است منجر به لطمه به آبروی نظام اسلامی شود و زیاده روی و شتاب زدگی بازرسان نیز موجب ریخته شدن آبروی افراد می شود.  

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان حمزه و جعفر چناری به عنوان شهید شاخص معرفی شده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و خانواده شهید خلیل شیرزادی تجلیل و قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه