English

مسعود امامی‌یگانه خبر داد:

آغاز ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: ثبت‌نام از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسعود امامی‌یگانه ، فرماندار اردبیل گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند از اپلیکیشن مویابل ،دفاتر پیشخوان و حضور در فرمانداری استفاده کنند و توصیه می‌شود بخاطر پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی داوطلبان از ثبت‌نام الکترونیکی استفاده کنند هرچند تمهیدات لازم برای ثبت‌نام به صورت حضوری برالی داوطلبان فراهم شده است.

او اظهارکرد: بستر برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان فراهم شده و 7 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری آن مشارکت می‌کنند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه نامزدها حق تبلیغ زودهنگام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند و فعالیت همه آنها رصد می‌شود، افزود: باید تلاش شود در این دوره مشارکت مردم در انتخابات مثل دوره‌های گذشته افزایش داشته باشد و رسانه‌های گروهی می‌توانند زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

امامی یگانه حمایت و حراست از حق و حقوق داوطلبان را جزو وظایف هیات‌ اجرایی انتخابات ذکر کرد و گفت: در این هیات‌ها  پرونده همه داوطلبان با نگاه کاملا برابر و بر اساس قانون مورد بررسی قرار گرفته و درباره آنها نظر داده می‌شود.

او مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و هیات اجرایی و دیگر مجریان انتخابات اردبیل تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم خواهند کرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه