English

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خبر داد:

تشدید نظارت و برخورد با گرانفروشی انواع گوشت و میوه در اصفهان / پلمب واحد صنفی در صورت تکرار تخلف

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از تشدید نظارت و برخورد با گرانفروشی انواع گوشت و میوه در ایام پایانی سال در اصفهان خبر داد.

تشدید نظارت و برخورد با گرانفروشی انواع گوشت و میوه در اصفهان / پلمب واحد صنفی در صورت تکرار تخلف

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصفهانی با اشاره به نزدیک بودن ایام عید و گلایه اخیر مقام معظم رهبری(مد ظله) در خصوص گرانی ها بیان داشت: ما امروز در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم همه جانبه قرار داریم که نیازمند اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه نیز می باشد و ضروریست با شناسایی فرد یا افرادی که به قصد سوءاستفاده معیشت مردم را تحت الشعاع اهداف خود قرار می دهند با قاطعیت برخورد شود.

وی گفت: با سازوکارهای موجود و حذف یا کنترل دلال ها و کسانی که با هدف سودجویی به دنبال جمع آوری اموال و ضربه زدن به مردم هستند، می توان مشکلات را تا حدودی سامان داد.

اصفهانی افزود: متأسفانه کم توجهی و سهل انگاری برخی مسؤولان در دستگاه های ذیربط و برخی ترک فعل ها نیز باعث تشدید این مشکلات شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: آنچه در بحث گرانفروشی برخی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از جمله گوشت مرغ و میوه وجود دارد، اتفاق نظر در خصوص نبود مشکل در حوزه تولید است و مشکل اصلی در حوزه توزیع و نظارت بر نحوه توزیع صحیح این محصولات است.

این مقام قضایی اظهار داشت: در همین رابطه یکی از اهرم ها، برخورد مؤثر است که سازمان تعزیرات حکومتی در صورت احراز تخلف در حوزه اخلال در نظام اقتصادی و نظام توزیع، با اعلام جرم به دستگاه قضایی برخورد قاطع قانونی نیز صورت خواهد پذیرفت.

علی اصفهانی گفت: در همین راستا مصوب شد پس از اثبات گرانفروشی یک واحد صنفی برای اولین بار علاوه بر اخذ جریمه، مراتب به نحوی که در معرض دید عموم باشد اطلاع رسانی تا در صورت تکرار تخلف مردم بتوانند تخلف آن واحد را اعلام نمایند.

به گزارش موج؛ پلمب واحد صنفی در صورت تکرار تخلف، تشدید نظارت بر ممنوعیت خروج مرغ زنده و همچنین مرغ گرم بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی از استان و کاهش موقت میزان قطعه بندی مرغ از 25 درصد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دادستانی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه