English

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی فتنه جدید دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: فتنه جدید دشمن نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی فتنه جدید دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌ الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع اعضای پایگاه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به جنایت های استکبار جهانی در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران اظهار داشت: فجیع ترین و غیر انسانی ترین نوع جنایت ها را استکبار جهانی به دست رژیم بعثی در جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران مرتکب شدند؛ کسانی که امروز ندای حقوق بشر سر می دهند با بمب های شیمیایی به کودک و پیر مردم ما رحم نکردند.

وی ادامه داد: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی خود دشمن تا دندان‌ مسلح را شکست دادند و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به اینکه هیچ کشوری به واسطه مذاکره با آمریکا پیشرفت نکرده است خاطرنشان کرد: مثال های زیادی وجود دارد که هر کشوری که به آمریکا اعتماد کرده است پشیمان است، من جمله می‌توان به انقلاب مردم مصر اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: در طول تاریخ چهل و دو ساله انقلاب اسلامی هیچ جا سراغ نداریم که امام راحل و یا رهبر انقلاب راضی به مذاکره با آمریکا باشند و همیشه مسؤلین را از این کار نهی کرده اند.

وی اضافه کرد: سیاست آمریکای جنایتکار به جان هم انداختن مسلمانان است و مطمئنا هیچ گاه نمی توان به چنین کسانی اعتماد کرد چرا که آنها با اصل و ریشه ما مشکل دارند.

حجت الاسلام سرایی تاکید کرد: امروز عزت و اقتدار ما باعث شده است که ضربه متقابل زدن به آمریکا افسانه نباشد دشمن می‌داند اگر کوچکترین خطایی از او سر بزند جواب سخت و دندان شکنی از جمهوری اسلامی دریافت خواهد کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود پشتوانه ملت ایران و انقلاب را مکتب عاشورا و امام حسین(ع) توصیف کرد و گفت: دشمن چندین سال است که این ملت و نظام را با گزینه های مختلف تهدید می کند اما جرائت ندارد کوچکترین کاری را انجام بدهد چرا که از مکتب عاشورا می ترسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن همچنان به فعالیت های خصمانه خود ادامه می دهد افزود: فتنه جدید دشمن نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام سرایی جهاد امروز را جهاد قلم، گذشتن از مال و جان و تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: وظیفه اصلی ما در حال حاضر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و انقلابی و تلاشگر برای رفع مشکلات مردم و جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه