English

از طریق ارتباط تصویری انجام شد؛

افتتاح پروژه خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه- اسمالون توسط معاون اول رئیس جمهور

در هفته چهل و چهارم پویش هرهفته الف ب ایران، پروژه خط 230 کیلوولت ابرکوه- اسمالون از طریق ارتباط تصویری توسط دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دکتر اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.

افتتاح پروژه خط 230 کیلوولت ابرکوه- اسمالون توسط معاون اول رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد در این مراسم با بیان این که طول خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه-اسمالون 89.2 کیلومتر بوده و با دو مدار و ۳۱۰ دستگاه برج احداث شده است، افزود: هزینه احداث این پروژه حدود  100 میلیارد تومان بوده که به صورت مشارکت سه جانبه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت آریا جنوب ایرانیان اجرا شده است.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه فاز اول رینگ دو شهرستان کمتر برخودار ابرکوه- خاتم انجام و با برق رسانی به معادن منطقه حدود 300 نفر اشتغال مستقیم جدید ایجاد و در ادامه پروژه فاز دوم خود از اسمالون تا پست احداث خواهد شد.

دکتر اسدی ابراز امیدواری کرد تا پیک بار سال 1400 سه پست فوق توزیع یزدمهر، بهاباد و رستاق با ظرفیت 190 مگاولت آمپر و با سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیارد تومان به مدار بهره برداری رسد و اظهار کرد:  با افزایش قابلیت اطمینان شبکه، شاهد برق رسانی به مشترکین، تامین برق متقاضیان و به تبع آن خدمت بیشتر به مردم و صنایع، باشیم.

گفتنی است، برق منطقه ای یزد در سال 99، تاکنون میزبان سه پویش هرهفته الف ب ایران با مجموع هزینه حدود 600 میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه