English

سرهنگ محمدی اعلام کرد:

کنترل خودروهای دارای برگ معاینه فنی در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه صرف داشتن برگ معاینه فنی کفایت نمی کند گفت: خودروهای دارای برگ معاینه فنی هم کنترل می شوند.

کنترل خودروهای دارای برگ معاینه فنی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدی اظهار داشت: رانندگان در همه حال باید مراقب سلامت خودروی خود باشند چون پلیس، خودروهای دارای معاینه فنی را هم کنترل می کند.

وی افزود: با توجه به لغزندگی سطح معابر بزرگراهی و درون شهری استان در زمان بارش نزولات جوی  رانندگان می بایست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند، فاصله طولی با خودروی جلویی خود را حفظ کرده، حین رانندگی به جلو توجه کامل داشته باشند و از سبقت غیرمجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در ادامه اعلام داشت: رانندگان باید در هوای مه آلود با توجه به دید نامناسب نسبت به روشن کردن فلاشر، چراغ های مه شکن و نور پایین اقدام کنند . ضمنا از خطوط و جداول رنگ آمیزی شده به عنوان ابزار کمکی جهت مسیریابی استفاده کرده و همچنین در صورت مه غلیظ حتماً در منتهی الیه سمت راست و جایی که ایمن است توقف نموده تا شرایط بهتر شود.

این مقام انتظامی  با تاکید بر اینکه  رانندگان قبل از اینکه بخواهند سفر درون شهری داشته باشند بایستی  حتماً از ایمن بودن و سلامت خودروی خود مطمئن شوند گفت:  صرف داشتن معاینه فنی کفایت نمی کند، زیرا پلیس خودروهای دارای معاینه فنی را نیز کنترل می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه