English

سرهنگ محمدی خبر داد:

۲ کشته و سه مصدوم در واژگونی یک سواری تیبا در کاشان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: دراثر واژگونی یک سواری تیبا در شهرستان کاشان 2 نفر کشته و سه تن دیگر مصدوم شدند.

2 کشته و سه مصدوم در واژگونی یک سواری تیبا در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت:  در یک حادثه رانندگی یک سواری تیبا از جاده خارج و واژگون شده که متاسفانه راننده 27 ساله و سرنشین 25 ساله آن در دم فوت و 3 سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

وی ادامه داد: علت این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده 50 درصد و نقض قانون ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به استناد تبصره 3 ماده همان قانون به علت کوتاهی در به کارگیری تجهیزات روز الکترونیکی و سایر تجهیزات مناسب برای آرام سازی محور مذکور توسط شهرداری منطقه 50 درصد مقصر اعلام شده است.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: بر اساس ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات تهیه، نصب و نگهداری تجهیزات الکترونیکی نظیر سامانه های عکاسی، فیلمبرداری، سامانه های ماهواره ای و نظایر آن برای ثبت تخلف و کنترل عبور و مرور در شهرها به عهده شهرداری ها بوده که ملزم هستند با هماهنگی راهنمایی و رانندگی نسبت به اجرای این ماده اقدام کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه و رعایت قوانین رانندگی نقش به سزایی در کاهش وقوع حوادث رانندگی دارد که اکیدا توصیه می شود، رانندگان عزیز مخصوصا جوانان کشورمان با صبر و حوصله رانندگی کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه