English

در نشست بصیرتی "مشق حضور" در ذوب آهن اصفهان عنوان شد:

با بصیرت کامل، می توان از توطئه های دشمن عبور کرد / نیاز به بسیج و تقویت آن در همه عرصه ها ضروریست

نشست بصیرتی ،"مشق حضور " درتالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد. در این نشست بصیرتی که توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت و با حضور جمعی از بسیجیان و کارکنان برگزار شد.

 با بصیرت کامل، می توان از توطئه های دشمن عبور کرد / نیاز به بسیج و تقویت آن در همه عرصه ها ضروریست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  مدیر عامل کارخانه سیمان اصفهان به عنوان سخنران اصلی به تشریح شرایط سیاسی، اقتصادی روز کشور و منطقه پرداخت و حاضران را به هوشیاری در انتخابات ریاست جمهوری آینده و انتخاب اصلح دعوت نمود.

حبیب اله بهرامی با اشاره به نمونه هایی از حوادث تاریخی صدر اسلام و جریانات نفوذ درطول تاریخ گفت: مشکلات وبسیاری از بحران های بوجود آمده برای مسلمانان، ناشی از عدم دقت و بصیرت مردم در لحظه انتخاب و عکس العمل های نامناسب است.

این مقام مسؤل با بیان سابقه بسیج در طول تاریخ اسلام تصریح نمود: از منظر اسلام و قرآن تاکید زیادی بر بسیج همگانی در مقابل دشمن شده است و هر مسلمان در هرشرایطی بایدآمادگی خود را حفظ کند.

وی اضافه کرد بسیج را تشکیل می دهیم که دشمنان خدا از ما بترسند وجنگی بر ما تحمیل نشود.بنا براین، نیاز به بسیج و تقویت آن در همه عرصه ها ضروری  و رویش و جذب درآن نیز باید با جدیت دنبال شود.

بهرامی در ادامه با بیان اوضاع کلی اقتصادی جامعه یادآور شد: علیرغم مشکلاتی که بخش هایی از جامعه، به ویژه طبقات ضعیف تر را در برگرفته باید در نظر داشته باشیم که در سطح کشور ، در سال های اخیر بویژه در سال 99 در مقایسه با سال 98 اقدامات مهم قابل توجهی انجام و موفقیت های زیادی به دست آمده که باید به تشریح و تبلیغ آن بپردازیم.

مدیر عامل کارخانه سیمان اصفهان در این زمینه افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که موفقیت ها و کارهای انجام شده در کشور را برای مردم و جهانیان بگویید تا معلوم شود که این نظام چقدر برای کشور آن هم در شرایط سخت اقتصادی، تحریم ها ، مشکلات کرونا و... خدمات ارایه نموده است .

بهرامی افزود: متاسفانه دستاوردهای گسترده انقلاب  ،به نحو شایسته اطلاع رسانی نشده و نظام در این زمینه مظلوم  بوده است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمن و لجاجت های آن ها بر سر برجام یاد آور شد: ما در مورد برجام با اذن رهبری با دشمن به مذاکره قهرمانانه پرداختیم و پای تعهدات خود ایستادیم ولی آن هار زیر قول خود زده و  همچنان ما را در تنگنا قرار داده وبه و عقب نشینی سوق می دهند ولی ما به آن ها اعتماد نداشته و اهداف خود را پیگیری می کنیم.

مدیر عامل کارخانه سیمان اصفهان   در پایان از حاضران خواست که همواره در صحنه بوده و با عبور از توطئه ها و بدخواهی های دشمن در انتخابات آینده با بصیرت کامل به فردی واجد شرایط رای دهند زیرا  فقط با بصیرت کامل می توان از توطئه های دشمن عبور کرد.

در این نشست ضمن پخش کلیپی در زمینه بصیرت انقلابی،  برای جمع آوری کمک های کارکنان شرکت جهت بازسازی عتبات عالیات در عراق و سوریه اطلاع رسانی و تبلیغ شد. در پایان 2 نفر از بسیجیان شرکت به نام های یوسف سلحشور و عبدا... نقدی پور (عضو معاونت علمی، کارآمدی و بهره وری حوزه شهید تندگویان) که در جشنواره علمی کشوری رتبه برتر را کسب نموده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه