English

سیاوش محمدی خبر داد:

کاهش محسوس دمای هوا از عصر امروز در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر امروز با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان دمای هوا کاهش خواهد یافت.

کاهش محسوس دمای هوا از عصر امروز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم جوی پایدار تا بعدازظهر امروز در غالب مناطق استان است.

وی افزود: از عصر امروز با تقویت جریانات شمالی که با رطوبت خزری نیز همراه است و همچنین ورود سامانه ناپایدار، شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد خزری (متوسط تا گاهی تند)، کاهش دما، رخداد مه و بارش خفیف برف و باران در غالب مناطق خواهیم بود که این وضعیت تا روز سه شنبه در استان تداوم می یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: موقتاً روز چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار همراه با وزش جنوبی و افزایش دما به ویژه در نواحی مرکزی استان پیش بینی می شود.

محمدی گفت: مجدداً از روز پنجشنبه هفته جاری با تشدید فعالیت موج دوم سامانه ناپایدار، کاهش محسوس دما، وزش باد خزری (گاهی تند) و بارش برف و باران استان را فرا خواهد گرفت.

وی افزود: شدت بارش ها طی روز جمعه در شمال استان می تواند موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها شود و نیز با توجه به بارش برف در گردنه های کوهستانی و برف گیر نواحی مرکزی و جنوبی استان، اختلال در تردد جاده ای دور از انتظار نخواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه